Returret

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld
vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en
fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere indenfor "rimelig tid"
efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden
for 1 måned efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til bux45horsens@gmail.com eller på

tlf. +45 52813511
En reklamation, der sendes retur, uden der har været kontakt til os, godkendes ikke.

Varen sendes derefter til:

Bluum

Nørregade 45

8700 Horsens
Danmark.

OBS! Fodtøjsæsker må ikke bruges som forsendelsesæsker, men pakkes ind ved returnering.
Varerne skal returneres med originale mærker m.m.
Ved tilbagelevering skal du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for
pakken/varerne, indtil vi modtager den/dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Returpakker skal sendes med omdeling:
Du vælger selv hvilke fragt-/pakkefirma du vil benytte i forbindelse med returnering af din vare.
Vi anbefaler blot, at du sender din returpakke med Track and Trace, hvis der skulle opstå forsinkelse
eller udeblivelse af pakken, er der mulighed for at spore denne.
Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik eller pakkeboks. I sådanne tilfælde må det forventes, at
pakken ryger retur til afsender, hvorefter den må sendes på ny (med omdeling). Alle udlæg i sådanne
situationer pålægges afsender. Pakker sendt pr. efterkrav modtages ikke.

Returnering i fysisk butik:
Reklamationer kan også afleveres i vores fysiske butik,  Nørregade 45, 8700 Horsens. Husk at
medbringe din ordrebekræftelse.