SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Bluum.dk
Bluum  ejes og drives af Bluum ApS, CVR-nr.28485034 Nørregade 45 8700 Horsens Danmark,
tlf. +45 52813511
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser er gældende for køb af varer på www.Bluum.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne, medmindre andet er aftalt.

 

BESTILLING OG BETALING
www.Bluum er åben døgnet rundt, og du kan derfor altid handle hos os.
Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i indkøbskurven. Du kan helt frem til selve
bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne.
Eventuelle ekstra betalinger for f.eks. fragt vil først blive medregnet ved ordregodkendelsen.
Når du er klar til at bestille, klikker du på "gå til kassen" (eller tilsvarende), hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., betalingsform og vælger leveringsform.
Herefter går din ordre videre til www.Bluum.dk Du kan ydermere vælge at afhente dine varer i butikken

Priser:
De viste priser på www.Bluum er inklusiv 25% moms og i DKK
Vi tager forbehold for trykfejl og udsolgte varer.

Betaling:
Vi tager imod følgende betalingsmetoder, og hæver først pengene når ordren afsendes.
Dankort
Dankort/VISA-Dankort
VISA
MasterCard
MobilePay
Der opkræves ikke gebyr for betaling med betalingskort eller MobilePay.

Ordrebekræftelse:
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Faktura er vedhæftet i mailen du modtager, når ordren er afsendt. Den vedlagte faktura i pakken skal vedlægges hvis varen ønskes returneret eller ved reklamation.

Returret

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld
vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en
fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere indenfor "rimelig tid"
efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden
for 1 måned efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til bux45horsens@gmail.com eller på

tlf. +45 52813511
En reklamation, der sendes retur, uden der har været kontakt til os, godkendes ikke.

Varen sendes derefter til:
Bluum

Nørregade 45

8700 Horsens
Danmark.

OBS! Fodtøjsæsker må ikke bruges som forsendelsesæsker, men pakkes ind ved returnering.
Varerne skal returneres med originale mærker m.m.
Ved tilbagelevering skal du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for
pakken/varerne, indtil vi modtager den/dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Returpakker skal sendes med omdeling:
Du vælger selv hvilke fragt-/pakkefirma du vil benytte i forbindelse med returnering af din vare.
Vi anbefaler blot, at du sender din returpakke med Track and Trace, hvis der skulle opstå forsinkelse
eller udeblivelse af pakken, er der mulighed for at spore denne.
Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik eller pakkeboks. I sådanne tilfælde må det forventes, at
pakken ryger retur til afsender, hvorefter den må sendes på ny (med omdeling). Alle udlæg i sådanne
situationer pålægges afsender. Pakker sendt pr. efterkrav modtages ikke.

Returnering i fysisk butik:
Reklamationer kan også afleveres i vores fysiske butik,  Nørregade 45, 8700 Horsens. Husk at
medbringe din ordrebekræftelse.